M I N N E S O T A.
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

M I N N E S O T A.

HI!

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

The sound of the guitar...

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

Data de inscriere : 06/03/2010

The sound of the guitar... Empty
MesajSubiect: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 2:36 pm

Soarele m-a trezit din somn iar eu am deschis usor ochii, privind spre geamul larg deschis si am realizat ca uitasem sa il inchid. Aveam o durere insuportabila de cap ce ma tinea mobilizat in pat. Ceasul incepuse sa sune, anunatandu-ma ca era ora 11 si ca trebuia sa ma imbrac si sa iau micul dejun. Am aruncat nervos ceasul de peretele alb , nu imi era foame si nici nu aveam chef de nimic. Mai bine stateam linistit in pat...mi-am pus din nou capul pe perna si am asteptat ca somnul sa vina iar si sa ma duca departe de lumea reala, dar degeaba, somnul nu ma luase, iar eu eram nevoit sa privesc ca tampitul tavanul alb al camerei.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

Data de inscriere : 24/02/2010

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:30 pm

Știu că era dimineață și nu, nu îmi pasă dacă trezesc oameni. Adică, stai puțin, e 11 deja. Razele soarelui s-au strecurat ușor și în Minnesota și am trecut pe lângă un bloc mare. Mi-am dat cămașa jos și am constatat că mai am doar un maieu. Ok, asta rezultă că e foarte cald. Și mi-e sete. Am intrat în bloc și nu am putut să nu mă lipesc de unul dintre pereții reci ai parterului, bătând cu ocazia asta la prima ușă.
Sus In jos
https://minnesota.forumgratuit.ro
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:34 pm

Mi-am dat ochii peste cap apoi am zis in gand: "Care dracu are de gand sa ma streseze la ora asta?!". M-am ridicat din pat in capul oaselor apoi m-am indreptat spre usa. Nu ma interesa ca nu aveam tricou pe mine ci doar niste pantaloni, nu ma deranja chestia asta. Am deschis somnoros usa privind-o pe cea din fata mea.
-Neata. Te pot ajuta cu ceva?
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:37 pm

Am mototolit cămașa și am ascuns-o la spate, ținând-o strâns cu ambele mâini.
-Defapt, vroiam să te întreb dacă nu ai un pahar cu apă. Știi, afară e cam cald, mult prea cald. Și bună dimineața.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:40 pm

Am dat din cap afirmativ apoi m-am dat din usa lasand-o pe fata sa intre si am cascat.
-Uh, scuze ca e camera in halul asta dar doar ce m-am trezit. apoi m-am dus in bucatarie si am adus un pahar cu apa rece pe care i l-am dat fetei.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:43 pm

-Nu, nu e nicio problemă. Am zâmbit și am intrat în apartament. Oricum, arată bine asa... dezordonat. Am luat paharul cu apă și am luat o gură sănătoasă. Vai, merci.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:44 pm

-Trebuie sa mai fac eu cate ceva prin camera. Nu stiu ce, dar nu imi place cum arata. am zis uitandu-ma la fata. Ia loc unde vrei.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:47 pm

Am dat ușor din cap și m-am așezat pe o canapea, luând cămașa mototolită de la spate și ținând-o încă strâns, am adus-o în față.
-Nu îți place? Bine, înafara faptului că toată camera e albă, arată bine.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 7:52 pm

-Pf.Cum zici tu. Anyway, thanks. am zis nestiind ce altceva sa spun apoi mi-am trecut mana prin par aranjandu-mi cateva suvite rebele din par.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:24 pm

-Am uitat să mă prezint. Sunt Melanie, Melanie Styder. Am luat paharul cu apă pe jumătate gol de pe o masă din fața mea și am luat ultima înghițitură. Încântată.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:28 pm

-Yu. am spus scurt apoi m-am asezat langa fata. Incantat. So cam cati ani ai?
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:32 pm

-Aparent 18. Am strâns din ochi când razele soarelui s-au strecurat prin camera băiatului. Tu?
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:34 pm

-Multi inainte. Eu am 21 de ani. i-am spus fetei zambind apoi am lasat capul pe spate, era asa cald....
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:38 pm

-21? Nu pari, serios. Am scot un zâmbet oarecum ciudat în colțul gurii.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:41 pm

-Really? Esti prima care imi spune asta. am zis razand apoi m-am dus si am luat o pastila deoarece ma durea capul pentru ca fusesem tampit si dormisem cu geamul deschis.

Ultima editare efectuata de catre Yu Phoenix in Dum Mar 07, 2010 9:07 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:47 pm

-Serios? Chiar eu sunt prima? Am râs ușor, cât de discret puteam. Apropo, merci pentru apă.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:49 pm

M-am asezat din nou pe canapea uitand ca nu aveam tricou pe mine.
-Hm, pai cam da, tu esti prima. am zis ridicand din umeri slab apoi am adaugat zambind: si nu ai pentru ce.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:53 pm

Mi-am mușcat instinctiv buzele și am observat o chitară într-un colț al camerei.
-Cânți la chitară?
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 8:58 pm

M-am uitat la chitara care statea sprijinita de peretele alb.
-Da. Si la tobe si bass dar alea sunt in cealalta camera. i-am zis fetei privind-o.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:00 pm

-Uuuu... tare. Eu am doar o Stagg acustică. Prefer chitara acustică pe lângă cea clasică.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:04 pm

-Eh, eu am si acustica si electrica. Imi plac amandoua dar prima oara am invatat pe acustica. am zis zambind. Am mai avut o chitara electrica dar am aruncat-o pe jos acum cateva saptamani pentru ca aveam draci si s-a dus dracului.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:11 pm

-Bravo. Și nu vrei să îți cumperi altă chitară electrică? Adică, știu că nu am cântat niciodată la una electrică dar mi se pare moarte de om să rupi o chitară.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:13 pm

-Pai am 2 electrice. Am avut 3 dar am facut-o praf pe una dintre ele. am zis zambind.
Sus In jos
Melanie Stryder
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Melanie Stryder

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:14 pm

-Ah, spune și tu așa. Am crezut că ai doar una electrică. M-am lovit teatral cu palma peste frunte.
Sus In jos
Yu Phoenix
LITTLE CITIZEN
LITTLE CITIZEN
Yu Phoenix

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitimeSam Mar 06, 2010 9:16 pm

-Mda pai dimineata zici ca sunt batut in freza. am zis ridicand slab din umeri apoi am zis: Apropo, vrei o cafea, ceva?
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: The sound of the guitar...   The sound of the guitar... I_icon_minitime

Sus In jos

The sound of the guitar...
Sus 
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
M I N N E S O T A. :: CARTIER REZIDENȚIAL. :: Blocuri ● :: Rock in Heaven-
Mergi direct la: